Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze az egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ






Kategória: Mozgásformák, sport

Mellizom gyakorlatok

A következő gyakorlatsor célja a mell feszesítése, illetve feszességének megőrzése. A szép dekoltázs nagyon dekoratívan mutat egy nőn, de ehhez olykor tenni is kell érte. Érdemes dekoltázs krémekkel ápolni ezt a területet, hogy a bőr öregedését késleltessük és végezzünk tornagyakorlatokat a fitten tartásáért.

SÚLYZÓVAL

1 db súlyzóval végezhető a következő gyakorlat:

Feküdj hanyatt! Fogd mindkét kezedbe a súlyzót, majd nyújtott karokkal emeld és engedd le a fejed fölé középen! Ezután emeld vissza, körülbelül mellmagasságig! Végezd el 32-szer!


2 db súlyzóval végezhető a következő gyakorlat:

Fogj mindkét kezedbe 1-1 súlyzót! Emeld fel a karod, behajlítva derékszögben, vállmagasságig! Zárd össze a karjaid a melleid előtt! Figyelj arra, hogy közben ne engedd lejjebb a karokat! Újra nyiss, majd zárj! Végezd el 32-szer!


Ha nincs kéznél súlyzó, ásványvizes üvegekkel is végezheted a gyakorlatokat. Csak közben nehogy kifogyjon! :)


GUMISZALAGGAL

A tested előtt vállszélességben fogd meg a gumiszalagot! Emeld fel vízszintesen a mellkasod elé, majd húzd szét, hogy a kezeid minél távolabb kerüljenek egymástól! Figyelj arra, hogy a könyököd egy szintben maradjon a kezekkel, ne engedd le a gyakorlat közben! A megfeszítés után lassan engedd vissza a szalagot, ezzel is erőt fejtesz ki! Ezt is 32-szer ismételd!


ESZKÖZÖK NÉLKÜL

Ha nincs kéznél semmi, akkor is végezhetsz feszesítő gyakorlatokat.
Mellmagasságban illeszd össze magad előtt a két nyitott tenyeredet! A könyököd egy szintben legyen a kezekkel! Amennyire csak tudod told egymás felé a tenyereidet pár másodpercig, majd lazítsd el! Ismételd 32-szer!

Hajlítsd be a karodat és emeld mellmagasságba, illeszd össze a tenyereid! A felkarod és az alkarod derékszöget zárjon be! Nyisd szét a karjaid, figyelve arra, hogy közben nem engeded le a könyöködet! Nyiss és zárj 32-szer!


Kellemes mozgást kívánok!
(A cikket beküldte: Csiper)



Egy új mozgás módszer a negyedes torna
KIfejlesztettem egy új mozgásmódszert az ún. negyedes tornát. Nekem bevált, hidd el neked is menni fog. Akármilyen legyen is az erőnléted, ez a mozgásfajta mindenképp a jó neked. Ehhez a tornafajtához csupán önmagad ismeréséhez és minimális matematikai tudásra van szükséged. »

Az én 90 naposom
„Ha most szakítasz velem, nem lesz sosem másik pasid, mert ronda vagy és kövér” – kaptam meg ezt a mondatot 3 évvel ezelőtt, 173 centi magasan, 59 kilósan. Én mégis szakítottam, majd rám talált jelenlegi párom - és minél boldogabb lettem, annál... »





Minden jog fenntartva © 2019, www.90naposdieta.hu | Jogi nyilatkozat / Adatvédelmi tájékoztató | Kapcsolat: info (kukac) 90naposdieta.hu | WebMinute Kft.