Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze az egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ






Kategória: Mozgásformák, sport

Testépítés kezdőknek (kedvcsináló)

Sokan úgygondolják, hogy a megfelelő diéta elég és hogy a testépítők mind "kokszolnak". Na hogy is van ez valójában? Az emberek túlnyomó többségének a testépítésről azok a versenyzők jutnak eszébe, akik anabolikus szteroidokkal felpumpát izmokkal, 1 hét szomlyazás után feszítenek a porondon. Pedig a testépítés ennél sokkal tágabb fogalom...

A testépítés igazából egy teljes életmódot jelent. Ami magában foglalja a helyes edzést, étkezést, alvást, és úgy unplug életet. Sajnos a versenysport ártalmai utólérték ezt a csodálatos sportot is és mára az emberek fejében a testépítés sokkal inkább kapcsolódik a tiltott szerekhez, mint a kerékpár vagy az úszás pedig...
Egyszóval aki nem versenyszerűen csinálja de azért komolyan az sokkal egészségesebben él, mint azok akik elzárkóznak ettől a sporttől. Egy igazi testépítő nem iszik alkoholt, nem dohányzik, nem eszik csak olyat ami a céljait szolgálja, tehát, hogy minnél inkább hasonlítson az ideáljára. És hát valjuk be azért azt senki sem vitatja, hogy 1 szép izmos test sokkal esztétikusabb, mint egy aszkétikus módszerekkel lefogyasztott természetellenesen sovány test, amiért csak azok vágyakoznak akik úgy gondolják, hogy minden jobb, mint elhízottnak lenni. Sokan úgy gondolják, hogy ha kevés kalóriát esznek akkor nem kell mozogniuk a kívánt eredmény eléréséhez, de igazából annyira keveset esznek, hogy nem is tudnának mozogni. Egy testépítő ezzel szemben sok kalóriát visz be, izmot épít, közben zsírt éget és a keringési- valamint emésztőrendszerét sem teszi tönkre.
A testépítést elkezdeni akármikor lehet. Bármennyi felesleg van rajtunk, akárhány évesek legyünk is. Mindössze az a lényeg, hogy megfelelő edzéstervet állítsunk össze. Legcélszerűbb persze profi segítséghez folyamodni.
Tehát mindenki keressen egy jó kis edzőtermet, vegyen egy bérletet aztán már lehet is kezdeni.
Ilyemformán sokkal könnyebben elérhetjük az áhított eredményt.
(A cikket beküldte: Smithy)



A funkcionális tréningről elméletben és gyakorlatban
A funkcionális tréninget korunk emberi szervezetre ható negatív jellegzetességei hívták (újra) életre. A rosszul rögzült mozgásminták, az ülő és inaktív életmód, a stresszes életvitel mind hozzájárulnak az emberek fokozatosan romló életminőségéhez. A rohanó élet... »

Talán ez lesz a nekem való!
Tavaly szeptemberben elkezdtem egy diétát. Sok zöldség, gyümölcs, csirkemell, sok folyadék és mozgás. A köreteket, tésztát, lisztet, kenyeret, cukrot és a csokit, ami a legnehezebb volt, kizártam. Decemberig csináltam, meg is volt az eredménye, 14 kiló lement, de aztán jött a karácsony! »





Minden jog fenntartva © 2020, www.90naposdieta.hu | Jogi nyilatkozat / Adatvédelmi tájékoztató | Kapcsolat: info (kukac) 90naposdieta.hu | WebMinute Kft.