Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze az egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ






Kategória: Mozgásformák, sport

A legegyszerűbb mozgásforma

Hatékony (bizton állíthatom saját tapasztalataim alapján), bárhol, bármikor végezhető mozgásforma a séta. Túlsúlyosok is bátran elkezdhetik, várandósan is végezhető, ráadásul közös programot jelenthet a családdal, ismerősökkel. Mégis keveset hallani róla...

Hát igen mozgásszegény életmódot élünk, a csapból is ez folyik és sok igazság van benne.
Persze megoldást is kínál a média: heti háromszor egy óra mozgás (futás, konditerem, minimum 50szer végzendő tornagyakorlatok, stb.) már elég lenne. Csak elsőre, legalábbis nekem, ezek a mozgásformák elég nehéznek tűnnek, tekintve, hogy eleinte pár emelet megmászása is kifullasztott, arról nem beszélve, hogy ezek is idő és pénz igényes sportok.
Persze vannak otthon végezhető DVD-k is, de azokhoz is nagy akaraterő szükséges.

Szülésem előtt próbálkoztam jógával, meg otthoni Pilates gyakorlatokkal: sikerült ugyan szinten tartani magam, de fogyni szinte semmit.
Szülés után viszont elkezdtem sétálni vinni a babát, eleinte kisebb távokat, végül már jóval nagyobb köröket tettünk meg.
A környéken vannak erdei utak, dimbes-dombos területek, így a babakocsi tologatása egész komoly sportot jelentett. És pár hét elteltével, ha véletlen esett az eső, bizony hiányzott a 40-60 perces séta, nemcsak nekem, a kicsinek is! Jól felöltözve, télen is tettünk nagy sétákat, a levegőn a fejem is kiszellőzött és a séta után mindig jobb kedvem lett.
A kicsi első szülinapjára tizenegy kg-t adtam le (öt kg maradt rajtam szülés után, így a gyerkőc előtti állapotomhoz képest hat kg-t fogytam) és jobb kondiban voltam, mint valaha (persze a baba emelgetése, meg az otthoni mozgalmasabb élet is nyilván sokat jelent).
Itt a tavasz, ébredezik a természet, ez a legjobb időszak sétálásra, kirándulásra!
Nem kell különösebb felszerelés: egy kényelmes cipő, meg kényelmes ruha. Érdemes először kisebb távokkal kezdeni, aztán jobb kondiban lehet menni nagyobb kirándulásokra is.
Mindenütt vannak kirándulóhelyek, kilátók, érdemes hétvégén a családdal, barátokkal elmenni, így legalább a szeretteinkkel is tudunk időt tölteni.
De egy-egy délután el lehet menni a közeli parkba kosarazni, pingpongozni, labdázni, tollasozni (nem kellenek szuper felszerelések: a legegyszerűbb sporteszközök is megteszik), szerencsére most már sokáig van világos. Garantáltan jó szórakozás, felfrissülés is egyben:), az alakformálásról nem is beszélve!
(A cikket beküldte: j357)



Sportolj az életedért! - minden hatodik haláleset visszavezethető a sportolás hiányára
Harmónia! Ez a szó az élet szinte minden területén kiemelt jelentőségű, így a sport területén is. Ha nem sportolsz, átvitt értelemben, de az életedbe kerül. A sportolásból számos előny származik. Egyrészt sokkal kevésbé beteges az optimálisan sportoló ember,... »

Könnyített 90 napos fogyókúrám
90 napos fogyókúrába kezdtem, de nem igazán bírtam az eredeti szabályokat. Módosítottam rajta egy kicsit és így is sikerült 13 kilót fogynom. Remélem tudok segíteni azoknak, akik hozzám hasonlóan nehéznek találják az eredeti 90 napost. »





Minden jog fenntartva © 2018, www.90naposdieta.hu | Jogi nyilatkozat / Adatvédelmi tájékoztató | Kapcsolat: info (kukac) 90naposdieta.hu | WebMinute Kft.