Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze az egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ






Kategória: Mozgásformák, sport

Hogyan égess el könnyen 100 kalóriát?

Januárban nagyon sokan határozzák el, hogy kisebb-nagyobb súlyfeleslegüktől megszabadulnak. Az egyik legjobb módszer erre, ha több energiát használunk el, mint amennyit az étkezésekkel beviszünk. Persze nem minden mozgás egyenértékű, de nem kell túlspirázni: gyakorlatilag minden mozgás HASZNOS, ez a lényeg.

Az alábbi mozgásnemek egy átlagos, 65 kilós emberre vonatkozó kalóriafelhasználást mutatják, CSAK TÁJÉKOZTATÓ, ÖTLETADÓ JELLEGGEL:

Mindennapi tevékenységekkel:
Időtöltés a gyerekkel (mozgással): 24 perc
Takarítás: 26 perc
Főzés: 34 perc
Ételek előkészítése: 40 perc
Padló felmosása: 20 perc
Babakocsis séta: 35 perc
Bútortologatás: 14 perc
Vásárlás: 38 perc
Sepregetés: 23 perc
Kutyasétáltatás: 26 perc

Kerti munka:
Hólapátolás: 15 perc
Fűnyírás: 20 perc
Festés: 18 perc
Gereblyézés: 23 perc
Kocsimosás: 20 perc
Gyomlálás: 18 perc

Sportok:
Kosárlabda, lövészet karika: 20 perc
Bowling: 30 perc
Tánc: 20 perc
Darts: 35 perc
Golfozás: 15 perc
Korcsolyázás: 18 perc
Frizbizés: 30 perc
Foci: 13 perc
Síelés: 10 perc
Teniszezés: 15 perc
Biciklizés: 23 perc
Elliptikus tréneren tekerés: 8 perc
Ugráló kötelezés: 9 perc
Súlyemelés: 15 perc
Pilates: 24 perc
Evezés gépen: 13 perc
Séta: 20 perc
Gyaloglás lépcsőn fel: 11 perc
Futás lépcsőn fel: 6 perc
Futás sík terepen: 9 perc
Úszás: 15 perc
Vízi aerobik: 23 perc
Jóga: 20 perc
Zumba: 11 perc

Ha a fogalmaidnak köze van a mozgáshoz, érdemes megkeresni azt az elfoglaltságot, ami örömet is okoz és átmozgatja a tested. Válaszd rendszeresen a lépcsőt a lift helyett, menj el a barátaiddal bowlingozni, teniszezni, keress hasznos elfoglaltságot a kertben, vagy sétálj nagyot a parkban! Nem kell rögtön január 2-án beiratkozni az edzőterembe, lehet, hogy épp elég, ha zenét kapcsolsz és ropod a táncot a nappalidban, de azt rendszeresen.
A lényeg az, hogy élvezd, amit csinálsz, többször is illeszd be a hétköznapokba és akkor az eredemény sem marad el.
(A cikket beküldte: boldogzokni)



Égjen a zsíííír :) - energiafelhasználási táblázat
Az alábbi táblázat abban nyújt segítséget, hogy az egyes tevékenységekre vonatkozóan ki tudjátok számolni az energiafelhasználást. A megadott kcal értékek 1 órára és testsúly-kilogrammokra (!) vonatkoznak, tehát még meg kell szoroznotok a testsúlyotokkal, hogy... »

Könnyített 90 napos fogyókúrám
90 napos fogyókúrába kezdtem, de nem igazán bírtam az eredeti szabályokat. Módosítottam rajta egy kicsit és így is sikerült 13 kilót fogynom. Remélem tudok segíteni azoknak, akik hozzám hasonlóan nehéznek találják az eredeti 90 napost. »





Minden jog fenntartva © 2019, www.90naposdieta.hu | Jogi nyilatkozat / Adatvédelmi tájékoztató | Kapcsolat: info (kukac) 90naposdieta.hu | WebMinute Kft.