Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze az egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ






Kategória: Mozgásformák, sport

Egy új mozgás módszer a negyedes torna

KIfejlesztettem egy új mozgásmódszert az ún. negyedes tornát. Nekem bevált, hidd el neked is menni fog. Akármilyen legyen is az erőnléted, ez a mozgásfajta mindenképp a jó neked. Ehhez a tornafajtához csupán önmagad ismeréséhez és minimális matematikai tudásra van szükséged.

Az első lépések:
Nézd meg magad a tükörben, mérd fel melyik részekkel vagy elégedett, melyiken kell még egy kicsit erősítened, melyiken kell nagyon sokat dolgoznod és melyikeken kell a legtöbbet dolgoznod. (Mindent pontosan jegyezz le!)

Mérd fel az erőléted, katerogizálj egytől nyolcig
* Mérd fel hogy mennyire vagy kitartó kategorizálj egytől négyig
* Az egy jelenti a egkisebbet a négy/nyolc pedig a legtöbbet

Csak a törteket kell értened:
Emlékszel még az iskolára, amikor a törtekről volt szó? Nos ez a módszer főleg a törteken alapul.

Első lépésekben kategorizálni kellett az erőnléted.
Vegyük például, hogy te az erőnlétedre négyest adtál, akkor neked az ún. négy negyedes programot kell alkalmaznod.
Ha ezt már tudod a legelső lépésnél feljegyzett dolgokat szedd elő.

Példa:
Ha például erősítened kell még nagyon sokat a hasfaladon(3) és teljesen elégedett vagy a comboddal(1), de a legtöbbet a löttyedt karodon kéne dolgoznod(4), akkor előveheted a kitartásodról készített jegyzeteidet.

Ha a kitartásodra csak egyest adtál akkor a következőt csináld:
75-öt kéne valamilyen hasizom erősítő gyakorlatból(de mivel a kitartásod egyes ezért először csinálj huszonötöt, szusszanj egyet, csinálj légzőgyakorlatokat vagy meditálj, aztán csinálj még huszonötöt, megint pihenj meditálj és csinálj megint huszonötöt.)
A combodon már nem annyit kell dolgoznod így egyszerre csináld meg a huszonötöt.
De sajnos a löttyedt karodon száz karizom erősítő gyakorlatot kéne végezne negyedeld el (100:4=25) Vagyis négyzer huszonöt karizom erősítő gyakorlatott kéne végezned.

Ha ezzel végeztél csinálj levezető gyakorlatokat öt-tíz percig. Aztán ismételd meg ezt háromszor.

De ha az erőlétedre négynél nagyobb számot (példul nyolcast adtál), akkor ha végeztél már az első egészel (négy körrel), akkor válassz valami intenzívebb mozgást(futás,biciglizés, úszás stb.) kapcsolódj ki legalább félórán keresztül, majd kezd el az ötödik kört.

Remélem érthető volt a mozgásmódszer lényege a példáimban. De ha nem, nyugodtan írj!
(A cikket beküldte: hedvig40)



Összhangban a sport és a diéta
Nem mondanám azt magamról, hogy feltétlenül kövér vagyok. Inkább kissé túlsúlyos. Egy kis zsírpárna itt-ott, pár napos zabálások után jobban meglendül a mérleg nyelve. Másfél hónapja 72 kg voltam, ami kicsit sok a 165 centis magasságomhoz. Főleg a felső combomon,... »

90 napos mintaétrendek
A 90 napos diéta lényege ugyebár, hogy különböző étrendű napok követik egymást: protein nap, keményítő nap, szénhidrát nap és gyümölcs nap. Egy idő után az ember kifogy az ötletekből, mit is ehet ezeken a napokon. A következő lista ebben nyújt egy kis segítséget... »





Minden jog fenntartva © 2018, www.90naposdieta.hu | Jogi nyilatkozat / Adatvédelmi tájékoztató | Kapcsolat: info (kukac) 90naposdieta.hu | WebMinute Kft.