Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze az egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ






Kategória: Mozgásformák, sport

Edzéssel is formálhatja alakját

Nem lehet mindenki egyszerűen vékony. Van akinek szélesebb a csípője, van akinek nagyobbak a mellei stb. Tenni lehet ellene, de ha valakinek eleve ilyen az alkata...! Itt néhány tipp, hogy mit tegyenek az ellensúlyozás érdekében!

Széles csípő esetén
>Jól mutat, ha az alkatához előnyös csípőnadrágból lapos has villan ki. A következő gyakorlattal a has alsó része formálható hatékonyan. Feküdjön hanyatt, lábait nyújtva emelje magasba, karjait tegye a törzse mellé. Lassan engedje le egyik lábát nyújtva addig, míg a derekát lent tudja tartani a talajon, majd emelje vissza a kiindulóhelyzetbe. 3x20 ismétlést végezzen mindkét lábbal és meglesz az eredmény!

Alacsony termetűeknek
>Ha a miniszoknyából formás combok látszanak ki, senki nem azt fogja figyelni, milyen magas a tulajdonosuk, A következő gyakorlatot naponta elvégezve a popsiját és combját egyszerre formálhatja. Álljon vállszélességű terpeszbe, lábfejei előrenézzenek. Térdhajlítással engedje hátra popsiját, majd térjen vissza kiindulóhelyzetbe. 4x20 ismétlést végezzen.

Teltkarcsúaknak
>Minél több aerob mozgást iktasson be napirendjébe:sétáljon, kerékpározzon. Az edzőteremben kezdjen szobakerékpáron vagy lépcsőzőgépen, ha már belejött, jöhet a futógép, ezen fokozatosan növelje a tempót és a lejtőszöget. Próbálja másnaponta legalább háromnegyed órát mozgással tölteni.

Formás keblűeknek
>A szép melleket megmutató kivágott felsők jobban állnak akkor, ha a vállai is formásak. A következő gyakorlatot naponta elvégezve gömbölyűre formálhatja vállait. Foglyon a kezébe1-1,5 kilós súlyzókat, álljon vállszéles terpeszbe. Emelje karjait mélytartásból oldalsó középtartásba, és engedje vissza. Ezután előre, mellső középtartásba, mellső középtartásba emeje, és térjen vissza kiindulóhelyzetbe. 4x15 ismétlést végezzen.

Vékony lányoknak
>A kardioedzések helyett inkább a sűlyzós edzéseket részesítse előnyben, fokozatosan növelve a súlyok nagyságát Végezze el naponta a következő popsikerekítő gyakorlatot bokasúlyzóval, az eredmény hamar látszani fog. Helyezkedjen el térdelő alkartámaszban. Egyik lábát derékszögben behajlítva emelje meg, közben talpát tolja a plafon felé, majd engedje vissza. 4x20 ismétlést végezzen mindkét lábbal.
(A cikket beküldte: Eliske)



Dance aerobic és zumba
Szeretek táncolni. A bulikban mindig végigropom az éjszakát a rock and roll, a pop és mulatós zenére is. Ezért szántam rá magam arra, hogy dance aerobicra kezdjek járni a városi egészségügyi központba, majd zumbára a helyi fitnessz központba. Nem ment ez... »

Ami csak másnak sikerülhet - avagy, amit még az apróbetűsben sem írnak le...
A TV-ben, újságokban, interneten, hirdető plakátokon, egyszóval mindenhol, ahol média van, csak azt látni, hogy fogyókúrázzunk, ameddig csak bírjuk, mozogjunk minél többet ennyit és annyit, a siker pedig garantált lesz. De mi van akkor, ha valaki betart mindent,... »





Minden jog fenntartva © 2019, www.90naposdieta.hu | Jogi nyilatkozat / Adatvédelmi tájékoztató | Kapcsolat: info (kukac) 90naposdieta.hu | WebMinute Kft.