Ahogy a legtöbb weboldal az interneten, ez a webhely is cookie-kat használ, melyekre szükség van a weboldal teljes működéséhez. Weboldalunk böngészésével Ön elfogadja a cookie-k használatát. További információ






Kategória: Mozgásformák, sport

Pilates - Alakítsd át a tested

Édesanyám ajánlotta, de először nem hittem benne. Annyi féle-fajta torna van, és annyit próbált már az ember, meg én is, hogy azt mondtam magamban, még egy ugyanolyan, ugribugri torna, amivel semmit nem érsz el, vagy esetleg igen, de megunod!
Hogy mit kell tudni erről a tornafajtáról? Rögtön leírom!


A Pilates, az a mozgás, amelytől 10 alkalom után jobban érzed Magad, 20 alkalom után látványosabban látszik rajtad a változás, 30 alkalom után a párod ismét szerelmes lesz Beléd...
Joseph Pilates fejlesztette ki ezt a különleges mozgástechnikát, amelyet ő először Controll-nak nevezett el.
A Pilates-gyakorlatokkal elérheted, hogy megnőjön az ízületek, izmok állóképessége, és kevesebb esélyed lesz a sérülésekre.
Ha ez mégis bekövetkezne, akkor viszont jóval gyorsabb lesz a regenerálódás folyamata.
A torna hatásos gyakorlatokat tartalmaz a hát- és gerinc panaszainak, az ízületi és reumatikus betegségeknek a kezelésére.
Mindezek mellett sok gyakorlással szép, feszes izomzatot lehet a segítségével kiépíteni. Speciális módon átformálja a hasat, csípőt, feneket, a megfelelő gyakorlatokkal.
A Pilates-tornával különleges módon, a mélyebben lévő izmokat is meg lehet mozgatni, amelyeket a többi, sokféle fitnesz gyakorlattal nem. Először talán nehezebben fogsz megbirkózni vele, de viszont a későbbiekben annál nagyobb lesz a sikerélményed!

6 alapelvet foglal magába: légzés, koncentráció, ellenőrzés, központosítás, pontosság,
áramlás.

- Légzés: eszköz a mozgás könnyítésére, az eredmény fokozására, segíti a koncentrációt. Orron lélegzünk be a mozdulat elvégzése előtt, és a gyakorlat során kilélegzünk szájon keresztül.

- Koncentráció: minden mozdulatnak van értelme. Az eredményesség egyik feltétele, hogy "jelen légy, itt és most".

- Ellenőrzés: minden egyes mozdulatot meg kell előre tervezni, gyakorolni és fokozni kell.

- Központosítás: kiindulópont a hát alsó része, a has,medence, far. Innen indul az energia és áramlik szét a végtagokba!

- Pontosság: növeli a hatékonyságot, minél pontosabban csináljuk a tornát annál hatékonyabb.

- Áramlás: minden mozdulat kapcsolatban áll a következő mozdulattal, nincsen elkülönülés.

Próbáljátok ki, élvezni fogjátok, és a bókokat is!

Kellemes tornázást kívánok!
(A cikket beküldte: kiara25)



Ajánld ezt a cikket ismerőseidnek!

E-mail címed:
Ismerősöd e-mail címe:


A Kangoo Jumpsról szubjektíven
Évekkel ezelőtt tűnt fel először a tévében ez a mozgásforma. Már akkor is nagy érdeklődéssel néztem, merengve azon, hogy vajon egyszer lesz-e alkalmam kipróbálni. A Sors úgy hozta, hogy eljött ez a nap, kangoo cipőt öltöttem a lábamra, ami valljuk be, az én... »

Könnyített 90 napos fogyókúrám
90 napos fogyókúrába kezdtem, de nem igazán bírtam az eredeti szabályokat. Módosítottam rajta egy kicsit és így is sikerült 13 kilót fogynom. Remélem tudok segíteni azoknak, akik hozzám hasonlóan nehéznek találják az eredeti 90 napost. »



Amennyiben még nem tetted meg, most feliratkozhatsz heti hírlevelünkre, melyben a 90naposdieta.hu weboldalra felkerült friss cikkekről tájékoztatunk. Itt add meg e-mail címed:
Iratkozz fel friss cikkeinket tartalmazó RSS csatornánkra: http://www.90naposdieta.hu/rss
Kövess minket a Twitteren!
Lájkolj minket a Facebookon!




Minden jog fenntartva © 2018, www.90naposdieta.hu | Jogi nyilatkozat | Kapcsolat: info (kukac) 90naposdieta.hu | WebMinute Kft.