Ahogy a legtöbb weboldal az interneten, ez a webhely is cookie-kat használ, melyekre szükség van a weboldal teljes működéséhez. Weboldalunk böngészésével Ön elfogadja a cookie-k használatát. További információ






Kategória: Mozgásformák, sport

Edzéssel is formálhatja alakját

Nem lehet mindenki egyszerűen vékony. Van akinek szélesebb a csípője, van akinek nagyobbak a mellei stb. Tenni lehet ellene, de ha valakinek eleve ilyen az alkata...! Itt néhány tipp, hogy mit tegyenek az ellensúlyozás érdekében!

Széles csípő esetén
>Jól mutat, ha az alkatához előnyös csípőnadrágból lapos has villan ki. A következő gyakorlattal a has alsó része formálható hatékonyan. Feküdjön hanyatt, lábait nyújtva emelje magasba, karjait tegye a törzse mellé. Lassan engedje le egyik lábát nyújtva addig, míg a derekát lent tudja tartani a talajon, majd emelje vissza a kiindulóhelyzetbe. 3x20 ismétlést végezzen mindkét lábbal és meglesz az eredmény!

Alacsony termetűeknek
>Ha a miniszoknyából formás combok látszanak ki, senki nem azt fogja figyelni, milyen magas a tulajdonosuk, A következő gyakorlatot naponta elvégezve a popsiját és combját egyszerre formálhatja. Álljon vállszélességű terpeszbe, lábfejei előrenézzenek. Térdhajlítással engedje hátra popsiját, majd térjen vissza kiindulóhelyzetbe. 4x20 ismétlést végezzen.

Teltkarcsúaknak
>Minél több aerob mozgást iktasson be napirendjébe:sétáljon, kerékpározzon. Az edzőteremben kezdjen szobakerékpáron vagy lépcsőzőgépen, ha már belejött, jöhet a futógép, ezen fokozatosan növelje a tempót és a lejtőszöget. Próbálja másnaponta legalább háromnegyed órát mozgással tölteni.

Formás keblűeknek
>A szép melleket megmutató kivágott felsők jobban állnak akkor, ha a vállai is formásak. A következő gyakorlatot naponta elvégezve gömbölyűre formálhatja vállait. Foglyon a kezébe1-1,5 kilós súlyzókat, álljon vállszéles terpeszbe. Emelje karjait mélytartásból oldalsó középtartásba, és engedje vissza. Ezután előre, mellső középtartásba, mellső középtartásba emeje, és térjen vissza kiindulóhelyzetbe. 4x15 ismétlést végezzen.

Vékony lányoknak
>A kardioedzések helyett inkább a sűlyzós edzéseket részesítse előnyben, fokozatosan növelve a súlyok nagyságát Végezze el naponta a következő popsikerekítő gyakorlatot bokasúlyzóval, az eredmény hamar látszani fog. Helyezkedjen el térdelő alkartámaszban. Egyik lábát derékszögben behajlítva emelje meg, közben talpát tolja a plafon felé, majd engedje vissza. 4x20 ismétlést végezzen mindkét lábbal.
(A cikket beküldte: Eliske)



Ajánld ezt a cikket ismerőseidnek!

E-mail címed:
Ismerősöd e-mail címe:


Bringázz munkába!
A tavalyi budapesti program sikerességéből kiindulva az idén már országosra bővített akcióban lehet a kerékpáros kilométereket gyűjteni. A Kerékpáros Magyarország Program akcióinak köszönhetően egyre több munkáltató és munkavállaló érzi saját ügyének a... »

90 napossal 90 kiló ellen
Újra a régi akarok lenni, erről szól most az életem. 90 napom van rá. Ha a cigiről nyolc év után leszoktam akkor egy diétát is meg tudok csinálni. Vagy nem? »



Amennyiben még nem tetted meg, most feliratkozhatsz heti hírlevelünkre, melyben a 90naposdieta.hu weboldalra felkerült friss cikkekről tájékoztatunk. Itt add meg e-mail címed:
Iratkozz fel friss cikkeinket tartalmazó RSS csatornánkra: http://www.90naposdieta.hu/rss
Kövess minket a Twitteren!
Lájkolj minket a Facebookon!




Minden jog fenntartva © 2017, www.90naposdieta.hu | Jogi nyilatkozat | Kapcsolat: info (kukac) 90naposdieta.hu | WebMinute Kft.